luni, 22 septembrie 2008

Imi place.?

  • sa privesc marea...de oriunde. de pe o plaja exotica, cu nisip fierbinte, stand la umbra unui palmier sau de pe o stanca inalta. De oriunde as privi-o, ma incanta. Ador sa vad cum valurile se izbesc de tarm, cum pescarusii zboara pe deasupra si cum soarele se apleaca in fata ei, fascinat de mirifica imagine.
  • parfumul "Extraordinary" de la Avon. Caracterizarea din revista suna cam asa: "Esti o femeie increzatoare, sofisticata, ce adora luxul. Esti o fire romantica, pentru care sentimentele conteaza cel mai mult" Mi se potriveste intru-totul. Iar aroma e de-a dreptul divina.
  • culoarea argintie. Nu stiu exact de ce. Are legatura cu stelele, cu gheata, cu sclipirea pe care o vezi in ochii unui om fericit.
  • sa dansez. Prin dans imi exprim cel mai bine trairile. Ador sa inchid ochii si sa ma las purtata de muzica. As dansa toata ziua. Ma binedispune imediat.
  • HBO...imi plac filmele. Pune-mi pe hbo, da-mi o punga de popcorn si sunt fericita :D
  • sa ies cu prietenii; O intalnire cu prietenii imi reincarca bateriile. Chiar daca nu facem nimic special. E doar...o senzatie de bine.
  • serialul "Rebel in California" nu am ce sa spun. e pur si simplu grozav
  • sa port multe bratari. nici asta nu stiu de ce. cred doar ca arata bine ;)
  • vara...hmmm...soare stralucitor care iti mangaie fata, inghetata, muzica vesela, fara scoala...cum sa nu-ti placa?

Niciun comentariu: