luni, 22 septembrie 2008

hate my new haircut~X(

Nu ma mai tund in viata mea. Arata oribil. Prea scurt. Nu are nici cap, nici coada. De cateva ore stau in fata oglinzii, nerabdatoare sa imi creasca la loc podoaba capilara. Mi l-am si intins cu placa dar arata tot aiurea.
Urasc sa merg la coafor! Mereu cand ajung acolo sunt plina de sperante, dar apoi coafeza mi le...cioparteste pe toate. Niciodata nu sunt multumita de rezultat. Si chiar nu cred ca sunt prea pretentioasa. E asaa scurt.
Si o urasc si pe mama. Pentru ca niciodata nu stie sa zica ceva sa ma binedispuna. Nu poate sa zica si ea ceva dragut? O minciuna nevinovata?
Si stiti ce e cel mai aiurea? Faptul ca tu stai pe scaunul ala la coafor si vezi tot masacrul. Pana la sfarsit, ai ramas deja cu impresia ca arata groaznic. De ce nu ne arata doar rezultatul? Asa cum e in filme?
Nu ma mai tund niciodata.

Am invatat lectia:D.

Niciun comentariu: